Vyškolte své prodejce!

Před pár lety postihla světovou ekonomiku ekonomická krize a pocítily ji také české společnosti, které musely nejen snižovat stavy zaměstnanců, ale zároveň měly i malý objem zakázek. Z této krize se firmy postupně dostávají, ale je potřeba pro zvýšení tržeb něco udělat. Aby byl zajištěn plynulý chod firmy, je dobré investovat do školení prodejců, a tak zlepšit efektivitu práce, zvýšit produktivitu i své tržby.

Číst dál...

Marketingová analýza

Nenahraditelnou činností každého podniku je marketing, jehož cílem je přilákat nejen novou klientelu, ale také obchodní zástupce. Správně vedený marketing je klíčem k úspěchu. Jestliže se vám stále nedaří, pak může problém tkvít v nesprávně zvolené marketingové strategii. Marketingová analýza má odhalit chyby v marketingové strategii. Marketingem by se měla zabývat každá společnost, která si chce zajistit úspěch na trhu.

Číst dál...