Marketingová zbraň jménem SEO

SEO bychom si mohli představit jako soubor metod, které vám pomohou zlepšit viditelnost v internetových vyhledávačích. Za pomocí těchto metod se váš web nebo stránka začne zobrazovat ve výsledcích lépe a častěji. A člověka, který se tím zabývá bychom mohli nazývat seo specialista.

Když už víme, co je to SEO, mohli bychom si říct, že je aplikovatelné nejen na vyhledávače typu Google a Seznam, ale i na další:

  • Google+
  • Firmy.cz
  • Twitter
  • Facebook
  • … a jiné

 

Kdy je nejvhodnější čas pro SEO? Dá se říct, že okamžitě a musíme však počítat, že čím dříve, tím levněji. Pokud spouštíme nový web, je nutno zpracovat analýzu klíčových slov a podle ní připravit strukturu navigace.

 

Na závěr si dovolím ukázat, jak funguje průběh spolupráce SEO optimalizaci:

  1. krok - poznání klienta
  2. krok - analýza klíčových slov
  3. krok - vybrání relevantních slov
  4. krok - práce na ONPAGE SEO
  5. krok - práce na OFFPAGE SEO
  6. krok - vylepšování webu z pohledu uživatelů (UX, copy apod.)
  7. krok - sledování a optimalizace vývoje vašeho webu