Pokud stávající dopravní značení z různých důvodů nevyhovuje současné situaci (např. v důsledku nadměrné dopravy je snížena kvalita ovzduší, zvýšena hlučnost...), lze podat návrh příslušnému orgánu na jeho změnu.
Příslušným orgánem pro podání žádosti bude jeden ze silničních správních úřadů. Abychom zjistili, kdo je speciálním silničním úřadem a kdo je vlastníkem komunikace, musíme znát zařazení komunikace do kategorie a třídy podle tzv. silničního zákona (z. č. 13/1997 Sb. o pozemních komunikacích).
Pozemní komunikace se dle §2 odst. 2 silničního zákona dělí na tyto kategorie:
Silnice se podle svého určení a dopravního významu ještě rozdělují do třídy první až třetí (§5 odst. 2 silničního zákona):
Aktualizováno k právnímu stavu 1. 1. 2015; více na http://frankbold.org/poradna/kategorie/ostatni/rada/jak-dosahnout-zmeny-dopravniho-znaceni
Ekonomické poradenství se vypracovává v případě, pokud chcete investovat peníze do nových projektů, divizí nebo prostě chcete zjistit vaši současný ekonomický stav. Nejprve se začíná analýzou současného stavu, kdy se vyhodnocují náklady, výnosy a finanční toky klienta. Následuje bonita a posouzení likvidity majetku. Zaměřuje se také na aktiva a pasiva. Ekonomické poradenství pak vyplývá z výsledků těchto analýz se zaměřením a ohledem na konkrétní cíl.
Byty se opět dostávají do oblíbené pozice, jelikož mladé páry nechtějí stavit nové domy a starat se například o zahradu. Proto dochází naopak k častým rekonstrukcím starých bytů. Aby taková rekonstrukce bytů trošku vypadala a bydlení v něm mělo smysl, je třeba být inovativní a kreativní. Není třeba obsáhlého vybavení, naopak v jednoduchosti síla. Zejména barva zdi může hrát klíčovou roli v celém nastavení bytu. Tradiční bílá pomalu ale jistě mizí - nikoho už nebaví a nepůsobí pozitivně. Takový oranžový či fialový obývák okouzlí na první pohled a pobyt v něm je daleko příjemnější. To samé platí pro ložnice, které jsou zajímavé například v červené či zlaté barvě. Vhodný nábytek pak dovede rekonstrukci bytů k dokonalosti.
Prozkoumali jsme fórum uživatelů Citroenu a nalezli jsme problém u aut, kterým praskají hydraulické trubky. Co psali uživatelé?
"Myslím si,že některé trubičky budou náchylnější a proto bychom jim měli věnovat pozornost "
"Ahoj,na mé Xantii 1,9TD 96 rok mi praskla hydrotrubka vedoucí od pravé přední koule někam za motor. Prdla v místě,kde je takovou plechovou úchytkou chycená do kastle,respektive neprdla,a le začala chcát,a pomalu prochčívala víc a víc,koupil jsem novou za 890 kč v citroenu,nechal vyměnit,a od té doby je vše v pořádku.Je to nejčastěji praskající trubka na xantiích obecně."
Takže zřejmě opravdu bude dobré, sehnat kvalitnější trubky.
Firma Elektromotory Brno přináší jednoduchý návod na záběh elektromotorů. První pravidlo - NIKDY NEPROVÁDĚJTE ZÁBĚH DLOUHÝM CHODEM V REŽIMU VOLNOBĚHU! Po nastartování motoru jej nechte cca 2 min běžet v režimu zvýšeného volnoběhu, dále provádějte záběh cca 20 min. Při záběhu měňte otáčky od volnoběhu po 1/2-3/4 rozsahu s krátkou výdrží, kterou postupně prodlužujte. Po 10-té minutě chodu začněte krátkodobě otevírat plyn na maximum. Po ukončení chodu nechte motor vychladnout, pak jej znovu nastartujte, proveďte kontrolu seřízení a v případě, že je vše v pořádku, můžete poprvé odstartovat. Během prvních letů motor nepřetěžujte a neponechávejte běžet motor dlouho ve vysokých otáčkách (velmi důležité za horkého počasí). Spotřebujte veškeré palivo, které Vám vzniklo smícháním s olejem v příbalu. Dále pak můžete používat poměr palivo:olej 40:1.
Společnost INEX SPEDITION s.r.o. se pyšní dlouholetými zkušenostmi v oblasti mezinárodní dopravy, spedice, logistiky a skladování. Mezinárodní kamionová doprava je zajištěna díky rozrostlému vozovému parku, jehož stáří je průměrně 2,5 roku. Ať už chcete přepravit cokoliv do zahraničí, doporučujeme tuto firmu.
Cílem společnosti je nabídnout své klientele komplexní služby v dopravě a klade důraz na zabezpečení nákladů. Ke své práci používá nejmodernější techniku s co nejnižším zatížením životního prostředí. Své služby nabízí společnost INEX SPEDITION s.r.o. po celé Evropě a neustále se snaží rozvíjet.