Základní funkcí obalu je ochrana výrobku před zkázou nebo poškozením. Jakmile však chráněnou věc vyjmeme z daného obalu, okamžitě se stává obal odpadem! Na to je potřeba pamatovat. S obaly jsme v kontaktu každý den u mnoha druhů zboží nebo potravin. Nevěříte? Tak schválně si představte běžný nákup v potravinách nebo obchodním domě. Ať sáhneme na potraviny, oblečení nebo cokoliv jiného jsou tyto věci zabaleny. Obaly mohou být vyrobeny z plastů, skla, hliníku, igelitů atd.
Začnu trochu z jiné strany, nicméně poté se dostanu k jádru věci. Reklama, billboardy, letáky, televizní spoty a podobné produkty lze shrnout pod jedno slovo a to „marketing“. Samotný marketing je důležitou a dnes už nezbytnou součástí úspěšného byznysu. Záměrem všech marketingových specialistů nebo PR oddělení je to, že dají světu vědět o existenci jejich „TOP“ produktu. Schválně jsem použil uvozovky, protože dnes je pravidlem, že to, co je v reklamě není zdaleka ta úžasné, jak se tvrdí. Naopak produkty levnější a bez pompézní reklamní masáže, cílené na spotřebitele jsou kvalitnější! Držme se tématu a vraťme se k marketingu, který lze charakterizovat jako aktivity, které identifikují potřeby své vlastní, ale také zákazníka.
Prodej firmy je velice významná věc a většinou se nejedná o rozhodnutí, které napadne majitele přes noc. Tento článek by vám měl pomoct k tomu, abyste se odhodlali a zároveň započali dělat správné kroky, které ve výsledku povedou k úspěšnému prodeji. Obecně platí, že byste neměli s prodejem příliš otálet. Čím později, tím horší. Zároveň je potřeba vyčlenit úzkou skupinu zaměstnanců, zejména manažery, kteří by vám měli pomoct. Samozřejmě je potřeba je motivovat procenty z prodeje.
Dnes se budeme bavit o strašáku všech lakovaných povrchů, tedy o korozi! Jedná se totiž o samovolné působení okolních vlivů a samotným nalakovaným materiálem. Pokud není materiál dostatečně ochráněn protikorozní úpravou, dojde k jeho nenávratnému poškození a znehodnocení. V tomto článku si detailně popíšeme druhy koroze a metody protikorozní ochrany při lakování jednotlivých dílů.
Bojujete stále s problémem, kdy máte příliš velký rozdíl mezi dvěma halami nebo halou a plochou nákladního vozidla nebo dodávky? Terorizují vás neustále skladníci, že se dřou s paletovými vozíky, div si neuženou břišní kýlu? Existuje hned několik řešení, jak tento problém vyřešit. Buď rozkopeme půl skladové plochy a pomocí konstrukčního řešení upravíme podlahy obou podlah nebo pořídíme tzv. nakládací můstek nebo předsazenou komoru, která překlene výškový rozdíl. Druhá dvojice řešení je podstatně lepší a hlavně levnější.
Vaše banka, nebo věřitel, Vám již nadále nevyhovují a Vy přemýšlíte, že byste možná chtěli zkusit někoho jiného? Než se s horkou hlavou rozhodnete přejít k někomu jinému, zjistěte si, jestli se Vám to doopravdy vyplatí.